VT Wedding - шаблон joomla Mp3
Mobile menu
Увага! Важлива інформація

Увага! Важлива інформація

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ педагогічних працівників - 2024 Наказ МОН України від 20.10.2023 року №...

IV етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з польської мови

IV етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з польської мови

Протягом 16-17 квітня 2024 року на базі КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти» відбувався...

16 квітня 2024 року відбувся День інформації “Право громадян на екологічно безпечне навколишнє середовище”

16 квітня 2024 року відбувся День інформації “Право громадян на екологічно безпечне навколишнє середовище”

16 квітня 2024 року в межах відзначення Всеукраїнського дня довкілля в секторі правової...

  • Увага! Важлива інформація

    Увага! Важлива інформація

    Четвер, 18 квітня 2024, 21:38
  • IV етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з польської мови

    IV етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з польської мови

    Четвер, 18 квітня 2024, 08:13
  • Завершився відбірковий етап другого туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024» у номінаціях «Географія», «Українська мова та література»

    Завершився відбірковий етап другого туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024» у...

    Четвер, 18 квітня 2024, 08:03
  • 26 квітня 2024 року ДНУ «ІМЗО» спільно з ПАНО ім. М. В. Остроградського та ПНПУ імені В. Г. Короленка буде проведено фестиваль учнівських та студентських проєктів з хімії

    26 квітня 2024 року ДНУ «ІМЗО» спільно з ПАНО ім. М. В. Остроградського та ПНПУ імені В. Г....

    Середа, 17 квітня 2024, 11:54
  • 16 квітня 2024 року відбувся День інформації “Право громадян на екологічно безпечне навколишнє середовище”

    16 квітня 2024 року відбувся День інформації “Право громадян на екологічно безпечне навколишнє...

    Середа, 17 квітня 2024, 11:44

Тематичні курси

Фахові курси Тематичні курси Тематичні курси (15 год). ПСИХОЛОГІЯ Тематичні курси (15 год). ІНКЛЮЗІЯ

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 08.01 – 11.01 Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Реєструватись
2 08.01 – 11.01 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
3 15.01 – 18.01 Виникнення й еволюція українства з найдавніших часів до сьогодення Реєструватись
4 15.01 – 18.01 Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ Реєструватись
5 15.01 – 18.01 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Реєструватись
6 15.01 – 18.01 Організація музично-ігрової діяльності з дітьми в контексті наступності дошкільної та початкової освіти за вимогами НУШ Реєструватись
7 15.01 – 18.01 Мистецтво роботи з батьками в сучасних освітніх реаліях Реєструватись
8 22.01 – 25.01 Основи ІКТ в професійній діяльності педагогічних працівників Реєструватись
9 22.01 – 25.01 Використання інноваційних методів навчання в умовах європейських інтеграційних процесів Реєструватись
10 22.01 – 25.01 Цікава фізкультура як бренд Нової української школи Реєструватись
11 22.01 – 25.01 Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ Реєструватись
12 22.01 – 25.01 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
13 29.01 – 01.02 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі сучасного закладу освіти Реєструватись
14 29.01 – 01.02 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Реєструватись
15 29.01 – 01.02 Імідж педагога: від стереотипів до інновацій Реєструватись
16 29.01 – 01.02 Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ Реєструватись
17 29.01 – 01.02 Удосконалення мовленнєвої компетентності вчителя в освітньому просторі НУШ Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 05.02 – 08.02 Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу: розвиток стресостійкості, емоційної компетентності Реєструватись
2 05.02 – 08.02 Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як основа його професійного вдосконалення Реєструватись
3 05.02 – 08.02 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Реєструватись
4 05.02 – 08.02 Класний керівник в сучасних освітніх реаліях Реєструватись
5 05.02 – 08.02 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
6 12.02 – 15.02 Впровадження steam-освіти у викладання шкільних дисциплін на засадах екологічної естетики Реєструватись
7 12.02 – 15.02 Цифрові інструменти сучасного педагога Реєструватись
8 12.02 – 15.02 Цікава фізкультура як бренд Нової української школи Реєструватись
9 12.02 – 15.02 Олімпіадні задачі з інформаційних технологій (Word, Excel, PowerPoint, Access) Реєструватись
10 19.02 – 22.02 Політична та правова культура еліти України-Гетьманщини середини ХVII-ХVIII ст. Реєструватись
11 19.02 – 22.02 Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу Реєструватись
12 19.02 – 22.02 Роль керівника закладу освіти в організації психоемоційної підтримки в кризовий період Реєструватись
13 19.02 – 22.02 Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури Реєструватись
14 19.02 – 22.02 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі Реєструватись
15 19.02 – 22.02 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
16 26.02 – 29.02 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Реєструватись
17 26.02 – 29.02 Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями Реєструватись
18 26.02 – 29.02 Цікава фізкультура як бренд Нової української школи Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 04.03 – 07.03 Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу: розвиток стресостійкості, емоційної компетентності Реєструватись
2 04.03 – 07.03 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Реєструватись
3 04.03 – 07.03 Особливості організації освітнього середовища в контексті НУШ Реєструватись
4 04.03 – 07.03 Еколого-збалансований розвиток Вінницької області в контексті НУШ Реєструватись
5 04.03 – 07.03 Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками Реєструватись
6 04.03 – 07.03 Розвиток фахової і здоров’язбережувальної компетентностей вчителя Реєструватись
7 04.03 – 07.03 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
8 11.03 – 14.03 Сучасна історична й публіцистична література у застосуванні до курсу історії в НУШ Реєструватись
9 11.03 – 14.03 Розвиток конфліктологічної компетентності: технології посередництва, медіації в освітньому процесі Реєструватись
10 11.03 – 14.03 Ігрові технології з розвитку навичок критичного і креативного мислення в учасників освітнього процесу Реєструватись
11 11.03 – 14.03 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Реєструватись
12 11.03 – 14.03 Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури Реєструватись
13 18.03 – 21.03 Автономія закладу освіти: виклики та перспективи Реєструватись
14 18.03 – 21.03 Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії Реєструватись
15 18.03 – 21.03 Цифрові інструменти сучасного педагога Реєструватись
16 18.03 – 21.03 Комунікативна компетентність сучасного педагога: педагогічна риторика, культура мовлення, красномовство Реєструватись
17 18.03 – 21.03 Класний керівник у сучасному освітньому процесі: плекаємо стійкість Реєструватись
18 18.03 – 21.03 Організація ефективного навчання у Новій українській школі Реєструватись
19 18.03 – 21.03 Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ Реєструватись
20 25.03 – 28.03 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Реєструватись
21 25.03 – 28.03 Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів/учениць до НМТ/ЗНО з української мови і літератури Реєструватись
22 25.03 – 28.03 Імплементація інноваційних методів навчання в освітній процес на уроках іноземних мов Реєструватись
23 25.03 – 28.03 Аналіз художнього літературного твору в шкільній практиці Реєструватись
24 25.03 – 28.03 Цікава фізкультура як бренд Нової української школи Реєструватись
25 25.03 – 28.03 Реалізація ідей НУШ при навчанні біології та хімії у 7 класі базової школи (2024/2025 н.р.) Реєструватись
26 25.03 – 28.03 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 01.04 – 04.04 Екологічна освіта і виховання в контексті НУШ Реєструватись
2 01.04 – 04.04 Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу Реєструватись
3 01.04 – 04.04 Педагогічна майстерня: сучасний урок технологій Реєструватись
4 01.04 – 04.04 Особливості організації освітнього середовища в контексті НУШ Реєструватись
5 01.04 – 04.04 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі Реєструватись
6 01.04 – 04.04 Особливості сучасного уроку біології в контексті НУШ: вимоги та принципи організації (2024/2025 н.р.) Реєструватись
7 01.04 – 04.04 Використання активних методів навчання та розвиток критичного мислення і творчих здібностей учнів при викладанні географії у 7 класі НУШ Реєструватись
8 08.04 – 11.04 Аспекти усного і писемного ділового мовлення. Корпоративна етика Реєструватись
9 08.04 – 11.04 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Реєструватись
10 08.04 – 11.04 Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури Реєструватись
11 08.04 – 11.04 Імплементація інноваційних методів навчання в освітній процес на уроках іноземних мов Реєструватись
12 08.04 – 11.04 Мистецтво роботи з батьками в сучасних освітніх реаліях Реєструватись
13 08.04 – 11.04 Організація ефективного навчання у Новій українській школі Реєструватись
14 08.04 – 11.04 Елементи програмування GeoGebra Script для створення динамічних математичних моделей. Мова програмування JavaScript Реєструватись
15 08.04 – 11.04 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
16 15.04 – 18.04 Комунікативна компетентність сучасного педагога: педагогічна риторика, культура мовлення, красномовство Реєструватись
17 15.04 – 18.04 Використання інноваційних методів навчання в умовах європейських інтеграційних процесів Реєструватись
18 15.04 – 18.04 Формування цінностей та компетентностей учнів засобами словесності в контексті Концепції «Нова українська школа» Реєструватись
19 15.04 – 18.04 Цікава фізкультура як бренд Нової української школи Реєструватись
20 22.04 – 25.04 Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу: розвиток стресостійкості, емоційної компетентності Реєструватись
21 22.04 – 25.04 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Реєструватись
22 22.04 – 25.04 Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів/учениць до НМТ/ЗНО з української мови і літератури Реєструватись
23 22.04 – 25.04 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Реєструватись
24 22.04 – 25.04 Класний керівник в сучасних освітніх реаліях Реєструватись
25 22.04 – 25.04 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
26 29.04 – 02.05 Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями Реєструватись
27 29.04 – 02.05 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі сучасного закладу освіти Реєструватись
28 29.04 – 02.05 Основи ІКТ в професійній діяльності педагогічних працівників Реєструватись
29 29.04 – 02.05 Фізична реабілітація та здоров’язбережувальні технології: проблеми, реалії та перспективи Реєструватись
30 29.04 – 02.05 Організація ефективного навчання у Новій українській школі Реєструватись
31 29.04 – 02.05 Особливості викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в початкових класах в контексті вимог Концепції Нової української школи Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 13.05 – 16.05 Розвиток навичок критичного і креативного мислення в педагогів у контексті їхніх професійних компетентностей Реєструватись
2 13.05 – 16.05 Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу: розвиток стресостійкості, емоційної компетентності Реєструватись
3 13.05 – 16.05 Удосконалення мовленнєвої компетентності вчителя в освітньому просторі НУШ Реєструватись
4 13.05 – 16.05 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі сучасного закладу освіти Реєструватись
5 13.05 – 16.05 Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури Реєструватись
6 13.05 – 16.05 Педагогічна майстерня: сучасний урок технологій Реєструватись
7 13.05 – 16.05 НУШ: Фінансова грамотність як ключова компетентність Реєструватись
8 20.05 – 23.05 Впровадження steam-освіти у викладання шкільних дисциплін на засадах екологічної естетики Реєструватись
9 20.05 – 23.05 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Реєструватись
10 20.05 – 23.05 Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками Реєструватись
11 20.05 – 23.05 Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Реєструватись
12 20.05 – 23.05 Особливості сучасного уроку біології в контексті НУШ: вимоги та принципи організації (2024/2025 н.р.) Реєструватись
13 27.05 – 30.05 Екологічна освіта і виховання в контексті НУШ Реєструватись
14 27.05 – 30.05 Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу Реєструватись
15 27.05 – 30.05 Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями Реєструватись
16 27.05 – 30.05 Особливості організації освітнього середовища в контексті НУШ Реєструватись
17 27.05 – 30.05 Реалізація ідей НУШ при навчанні біології та хімії у 7 класі базової школи (2024/2025 н.р.) Реєструватись
18 27.05 – 30.05 Особливості викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в початкових класах в контексті вимог Концепції Нової української школи Реєструватись
19 27.05 – 30.05 Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ Реєструватись
20 27.05 – 30.05 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 03.06 – 06.06 Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ Реєструватись
2 03.06 – 06.06 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Реєструватись
3 03.06 – 06.06 Організація музично-ігрової діяльності з дітьми в контексті наступності дошкільної та початкової освіти за вимогами НУШ Реєструватись
4 03.06 – 06.06 Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками Реєструватись
5 03.06 – 06.06 Основи ІКТ в професійній діяльності педагогічних працівників Реєструватись
6 03.06 – 06.06 Реалізація ідей НУШ при навчанні біології та хімії у 7 класі базової школи (2024/2025 н.р.) Реєструватись
7 03.06 – 06.06 Особливості викладання фізичної культури в початкових класах в контексті НУШ Реєструватись
8 10.06 – 13.06 Мистецтво взаємодії учасників освітнього процесу: технології розвитку емоційного, міжособистісного інтелекту Реєструватись
9 10.06 – 13.06 Міжмистецька та міжпредметна інтеграція у викладанні навчальних дисциплін за вимогами НУШ Реєструватись
10 10.06 – 13.06 Формування цінностей та компетентностей учнів засобами словесності в контексті Концепції «Нова українська школа» Реєструватись
11 10.06 – 13.06 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Реєструватись
12 10.06 – 13.06 STEM - освіта як одна із складових реалізації Концепції «Нова українська школа». STEM - компетентність вчителя математики Реєструватись
13 10.06 – 13.06 Використання активних методів навчання та розвиток критичного мислення і творчих здібностей учнів при викладанні географії у 7 класі НУШ Реєструватись
14 10.06 – 13.06 Steаm та робототехніка як невід‘ємні складові НУШ Реєструватись
15 17.06 – 20.06 Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ Реєструватись
16 17.06 – 20.06 Плекання резилієнтності в закладі освіти Реєструватись
17 17.06 – 20.06 Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії Реєструватись
18 17.06 – 20.06 Імідж педагога: від стереотипів до інновацій Реєструватись
19 17.06 – 20.06 Фізична реабілітація та здоров’язбережувальні технології: проблеми, реалії та перспективи Реєструватись
20 17.06 – 20.06 Особливості сучасного уроку біології в контексті НУШ: вимоги та принципи організації (2024/2025 н.р.) Реєструватись
21 17.06 – 20.06 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
22 24.06 – 27.06 Особливості організації освітнього середовища в контексті НУШ Реєструватись
23 24.06 – 27.06 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Реєструватись
24 24.06 – 27.06 Цифрові інструменти сучасного педагога Реєструватись
25 24.06 – 27.06 Науково-методична та інноваційна складова вивчення економічної і соціальної географії Реєструватись
26 24.06 – 27.06 Психоісторичні та геополітичні виміри пізнання історії: культурно-освітній аспект Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 01.07 – 04.07 Плекання резилієнтності в закладі освіти Реєструватись
2 01.07 – 04.07 Інфомедійна грамотність сучасного вчителя-філолога в умовах цифрової освіти Реєструватись
3 01.07 – 04.07 Мистецтво роботи з батьками в сучасних освітніх реаліях Реєструватись
4 01.07 – 04.07 Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як основа його професійного вдосконалення Реєструватись
5 01.07 – 04.07 Використання активних методів навчання та розвиток критичного мислення і творчих здібностей учнів при викладанні географії у 7 класі НУШ Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 02.09 – 05.09 Міжмистецька та міжпредметна інтеграція у викладанні навчальних дисциплін за вимогами НУШ Реєструватись
2 02.09 – 05.09 Проєктна діяльність педагогічних працівників як ключова умова особистого зростання та розвитку в умовах Нової української школи Реєструватись
3 02.09 – 05.09 Особливості викладання фізичної культури в початкових класах в контексті НУШ Реєструватись
4 09.09 – 12.09 Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу Реєструватись
5 09.09 – 12.09 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Реєструватись
6 09.09 – 12.09 Ігрові технології з розвитку навичок критичного і креативного мислення в учасників освітнього процесу Реєструватись
7 09.09 – 12.09 Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії Реєструватись
8 16.09 – 19.09 Історія повсякдення – складова сучасного курсу історії України Реєструватись
9 16.09 – 19.09 Особливості організації освітнього середовища в контексті НУШ Реєструватись
10 16.09 – 19.09 Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями Реєструватись
11 16.09 – 19.09 Комунікативна компетентність сучасного педагога: педагогічна риторика, культура мовлення, красномовство Реєструватись
12 16.09 – 19.09 Хмарні сервіси у роботі сучасного педагога Реєструватись
13 16.09 – 19.09 Підготовка учнів до складання НМТ/ЗНО з математики Реєструватись
14 16.09 – 19.09 Реалізація ідей НУШ при навчанні біології та хімії у 7 класі базової школи (2024/2025 н.р.) Реєструватись
15 16.09 – 19.09 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
16 23.09 – 26.09 Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу: розвиток стресостійкості, емоційної компетентності Реєструватись
17 23.09 – 26.09 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Реєструватись
18 23.09 – 26.09 Психолого-педагогічні методи та інструменти роботи з психологічною травмою, обумовленою воєнним станом Реєструватись
19 23.09 – 26.09 Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками Реєструватись
20 23.09 – 26.09 Цифрове портфоліо сучасного вчителя Реєструватись
21 23.09 – 26.09 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
22 30.09 – 03.10 Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками Реєструватись
23 30.09 – 03.10 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі Реєструватись
24 30.09 – 03.10 Удосконалення мовленнєвої компетентності вчителя в освітньому просторі НУШ Реєструватись
25 30.09 – 03.10 Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 07.10 – 10.10 Розвиток навичок критичного і креативного мислення в педагогів у контексті їхніх професійних компетентностей Реєструватись
2 07.10 – 10.10 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Реєструватись
3 07.10 – 10.10 Інфомедійна грамотність сучасного вчителя-філолога в умовах цифрової освіти Реєструватись
4 07.10 – 10.10 Використання інноваційних методів навчання в умовах європейських інтеграційних процесів Реєструватись
5 07.10 – 10.10 Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії Реєструватись
6 07.10 – 10.10 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
7 14.10 – 17.10 Виникнення й еволюція українства з найдавніших часів до сьогодення Реєструватись
8 14.10 – 17.10 Автономія закладу освіти: виклики та перспективи Реєструватись
9 14.10 – 17.10 Розвиток конфліктологічної компетентності: технології посередництва, медіації в освітньому процесі Реєструватись
10 14.10 – 17.10 Імідж педагога: від стереотипів до інновацій Реєструватись
11 14.10 – 17.10 Проєктна діяльність педагогічних працівників як ключова умова особистого зростання та розвитку в умовах Нової української школи Реєструватись
12 14.10 – 17.10 Мова програмування Python як шлях до опанування новітніх технологій Реєструватись
13 21.10 – 24.10 Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ Реєструватись
14 21.10 – 24.10 Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями Реєструватись
15 21.10 – 24.10 Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками Реєструватись
16 21.10 – 24.10 Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Реєструватись
17 21.10 – 24.10 Особливості навчання інтегрованого курсу природничої освітньої галузі: від модельних навчальних програм до практики втілення Реєструватись
18 21.10 – 24.10 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
19 28.10 – 31.10 Екологічні аспекти формування здоров’язберігаючих компетентностей учнів в контексті НУШ Реєструватись
20 28.10 – 31.10 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Реєструватись
21 28.10 – 31.10 Класний керівник в сучасних освітніх реаліях Реєструватись
22 28.10 – 31.10 Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури Реєструватись
23 28.10 – 31.10 Цифрові інструменти сучасного педагога Реєструватись
24 28.10 – 31.10 STEM - освіта як одна із складових реалізації Концепції «Нова українська школа». STEM - компетентність вчителя математики Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 04.11 – 07.11 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі сучасного закладу освіти Реєструватись
2 04.11 – 07.11 Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії Реєструватись
3 04.11 – 07.11 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Реєструватись
4 04.11 – 07.11 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі Реєструватись
5 04.11 – 07.11 Класний керівник у сучасному освітньому процесі: плекаємо стійкість Реєструватись
6 04.11 – 07.11 Використання активних методів навчання та розвиток критичного мислення і творчих здібностей учнів при викладанні географії у 7 класі НУШ Реєструватись
7 11.11 – 14.11 Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу: розвиток стресостійкості, емоційної компетентності Реєструватись
8 11.11 – 14.11 Психолого-педагогічні методи та інструменти роботи з психологічною травмою, обумовленою воєнним станом Реєструватись
9 11.11 – 14.11 Міжмистецька та міжпредметна інтеграція у викладанні навчальних дисциплін за вимогами НУШ Реєструватись
10 11.11 – 14.11 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
11 18.11 – 21.11 Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу Реєструватись
12 18.11 – 21.11 Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів/учениць до НМТ/ЗНО з української мови і літератури Реєструватись
13 18.11 – 21.11 Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями Реєструватись
14 18.11 – 21.11 Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками Реєструватись
15 18.11 – 21.11 Цікава фізкультура як бренд Нової української школи Реєструватись
16 25.11 – 28.11 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Реєструватись
17 25.11 – 28.11 Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії Реєструватись
18 25.11 – 28.11 Хмарні сервіси у роботі сучасного педагога Реєструватись
19 25.11 – 28.11 Імплементація інноваційних методів навчання в освітній процес на уроках іноземних мов Реєструватись
20 25.11 – 28.11 Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Реєструватись
21 25.11 – 28.11 Особливості навчання інтегрованого курсу природничої освітньої галузі: від модельних навчальних програм до практики втілення Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 02.12 – 05.12 Мистецтво взаємодії учасників освітнього процесу: технології розвитку емоційного, міжособистісного інтелекту Реєструватись
2 02.12 – 05.12 Класний керівник в сучасних освітніх реаліях Реєструватись
3 02.12 – 05.12 Міжмистецька та міжпредметна інтеграція у викладанні навчальних дисциплін за вимогами НУШ Реєструватись
4 02.12 – 05.12 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
5 09.12 – 12.12 Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Реєструватись
6 09.12 – 12.12 Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ Реєструватись

Корисні посилання