VT Wedding - шаблон joomla Mp3
Mobile menu
Увага! Важлива інформація

Увага! Важлива інформація

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ педагогічних працівників - 2024 Наказ МОН України від 20.10.2023 року №...

Конференція IATEFL 2024

Конференція IATEFL 2024

16-19 квітня відбулась наймасштабніша конференція для вчителів і науковців з викладання...

З 04 по 08 квітня у місті Чернівці відбувся IV (фінальний) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії

З 04 по 08 квітня у місті Чернівці відбувся IV (фінальний) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії

Вінницька область була представлена командою із 6 учасників: Скотніцький Артем (11 клас. КЗ...

  • Увага! Важлива інформація

    Увага! Важлива інформація

    Понеділок, 29 квітня 2024, 21:38
  • Комунальний заклад вищої освіти «Вінницька академія безперервної освіти» оголошує конкурс на заміщення вакантної посади науково-педагогічних працівників

    Комунальний заклад вищої освіти «Вінницька академія безперервної освіти» оголошує конкурс на...

    Понеділок, 29 квітня 2024, 12:52
  • З  23 по 26 квітня 2024 року пройшли курси підвищення кваліфікації заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти  І-ІІІ рівнів (зі стажем  роботи понад  п’ять років)

    З 23 по 26 квітня 2024 року пройшли курси підвищення кваліфікації заступників директорів з...

    Понеділок, 29 квітня 2024, 09:12
  • Конференція IATEFL 2024

    Конференція IATEFL 2024

    Понеділок, 29 квітня 2024, 08:47
  • З 04 по 08 квітня у місті Чернівці відбувся IV (фінальний) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії

    З 04 по 08 квітня у місті Чернівці відбувся IV (фінальний) етап Всеукраїнської учнівської...

    Понеділок, 29 квітня 2024, 08:16

Реєстрація Тематичні курси. Інклюзія (15 год)

Фахові курси Тематичні курси Тематичні курси (15 год). ПСИХОЛОГІЯ Тематичні курси (15 год). ІНКЛЮЗІЯ

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 15.01 – 16.01 Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти з інклюзивним навчанням Реєструватись
2 18.01 – 19.01 Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти з інклюзивним навчанням Реєструватись
3 22.01 – 23.01 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Реєструватись
4 25.01 – 26.01 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Реєструватись
5 25.01 – 26.01 Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 12.02 – 13.02 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Реєструватись
2 15.02 – 16.02 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Реєструватись
3 15.02 – 16.02 Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
4 26.02 – 27.02 Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти з інклюзивним навчанням Реєструватись
5 29.02 – 01.03 Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти з інклюзивним навчанням Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 07.03 – 08.03 Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
2 21.03 – 22.03 Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 08.04 – 09.04 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Реєструватись
2 11.04 – 12.04 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Реєструватись
3 18.04 – 19.04 Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 13.05 – 14.05 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Реєструватись
2 16.05 – 17.05 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Реєструватись
3 16.05 – 17.05 Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
4 23.05 – 24.05 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 03.06 – 04.06 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Реєструватись
2 06.06 – 07.06 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Реєструватись
3 17.06 – 18.06 Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
4 20.06 – 21.06 Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
4 27.06 – 28.06 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 02.09 – 03.09 Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти з інклюзивним навчанням Реєструватись
2 12.09 – 13.09 Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти з інклюзивним навчанням Реєструватись
3 19.09 – 20.09 Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
4 23.09 – 24.09 Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти з інклюзивним навчанням Реєструватись
5 26.09 – 27.09 Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти з інклюзивним навчанням Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 07.10 – 08.10 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Реєструватись
2 10.10 – 11.10 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Реєструватись
3 17.10 – 18.10 Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 04.11 – 05.11 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Реєструватись
2 07.11 – 12.11 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Реєструватись
3 14.11 – 15.11 Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 05.12 – 06.12 Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись

Корисні посилання